Vara kvar!

IDAG SÅ BLEV DET EN WALKTRIP TILL MIDGÅRD OCH DÄR SÅ HÄNGDE JAG MED JENNY.
Det var längesen jag skrev ett "Idag har jag gjort" inlägg. Aja, tack och adjö. BLI MEDLEM PÅ WWF

Jag tycker att vi alla ska bidra med en god gärning. Ett av det största problemen idag, då det gäller naturen/djuren/ är att tigrarna dör ut. Forskare har räknat med att idag så finns det endast 3 200 tigrar kvar i det vilda och under 10 år så har vi tappat hälften av våra vilda tigrar. Men vad kan vi göra? Jo, genom att ge tigrarna tillräckligt med utrymme, bytesdjur och skydd - tigrar kan återhämta sig.
.
Någon gång under de kommande månaderna, de 13 stats-och regeringscheferna från länder, som fortfarande har vilda tigrar, kommer att samlas i St Petersburg, Ryssland, för ett historiskt möte; TIGER TOPPMÖTET. Jag ber för att detta kommer gå och jag är en ateist.
.
Jag rekommenderar er att bli medlem på WWF, genom att klicka HÄR, och gör det du kan för att hjälpa våra tigrar.


Kommentarer
Postat av: julia

SV; Hehe.. synd att jag inte har en bild där du ser ut som ett UFO då :( du är så random! :O

Hehe.. jag kanske inte är intresserad utav Världsfred förlåt :((

2010-09-28 @ 20:20:56
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: julia

Sv; Jorra! Du förstår ju min humor också, det är ett stort PLUS! :)

Jaja.. jag är inte så värst angagerad för jag är säkerligen inte lika smart och allmänbildad på de området.. :(

2010-09-28 @ 20:52:55
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0