My own little sunshine

As when the fly flaps its wings
And as the world turns its back
And everything that follow
is what makes everything so hollow
The tears from children
The rain from the sky
The only difference,
There's no sunshine
Hej mina änglar.
Nu sitter jag och väntar på att en film ska bli klar, verkar som att det kommer bli dåligt väder hela dagen så jag ska ha en backup plan, se film. Men anyways, jag har inget att skriva, jag vill skriva om astronomi.. Men jag vet att någon skulle klaga på det, så jag skjuter upp på det.


Under tiden jag väntar så bestämde jag mig för att skriva en kort, och dålig, dikt.

As when the fly flaps its wings
And as the world turns its back
And everything that follow
is what makes everything so hollow
The tears from children
The rain from the sky
Where theres no hope
There is sunshine

LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0