imagination land

Jag är fast i min fantasi. Och jag vet inte hur jag ska ta mig ut ur den... Jag är ärlig, det förstör mitt liv. Jag behöver hjälp!

Jag hatar verkligheten, den är så bitter och mörk. Det går inte att förklara. Men ändras det så kan jag återgå till mitt liv. Den enda gången jag känner mig i liv är då jag skejtar eller spelar golf. Jag tänker på andra saker än mina paranoida tankar. Men, tyvärr, sånt kan man inte hålla på med sådant hela tiden.
Att prata hjälper, jag vill prata om allt, HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Den där J

I know the feeling och jag lovar att ifall du vill prata så finns jag där. Kan nog vara mer förstående än vad du tror!

2010-07-30 @ 22:47:36
URL: http://Jennyvem.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0