Awesomeness

Känner mig poppis idag, har fått många sms. Fniss. Men ska raka mig.. BRB.

Nyrakad, känns underbart. Ser yngre ut även om jag är ung. Skejt idag. Awesome, jag är så dålig... Facepalm... Och nu sitter jag och spelar gitarr, det står även en pepsiflaska bredvid mig. MUMS. Och jag ska även säga att jag har börjat på min så kallade "novell". Den kommer nog bli... awesful!!! Skriver liksom på engelska så många kommer nog inte vilja läsa den, men so be it. Känner mig poppis idag, har fått många sms. Fniss. Och nu ska jag återgå till min gitarr och pepsiflaska. Ha en suverän dag!


Jag bjuder på en bild.. En awesome pojke!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men eller hur?! Man måste bara se den sen :D

2010-07-28 @ 10:37:54
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0