Morr

Ohohhh, kom nyss hem från en jätte skön golfrunda.. Men den kunde ha gått bättre, fick ingen birdie....... *Facepalm*. Avslutade med 34 poäng (tror jag) så det är väl ganska bra. Anyways, just nu så myser jag med min gitarr. Kan livet bli bättre? Ja.. Men ändå, YÄY! Världen förstörs fortfarande, det är ännu sämre. Och jag tycker det är synd om djuren som sitter på lustparker... Följ regeln "Survival of the fittest" för fan! Men nu till viktigare nyheter. Jag har tappat bort min boll, aj aj aj!

Jag på golfbanan, jag svär det är identiskt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahhahahah söta kläder xD



svar: Hahahaha, då är vi likisar! ;]

Hahah ja jag får väl se det så xD Jaha okej, jo jag förstår :)

2010-08-06 @ 17:04:30
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0