Let's sing along

Det var en sommarkväll
Då jag träffade en vacker tjej.
Men enda sen dess har jag undran
Om hon gillar mig
Alltid samma tanke
Men för fan nu ska jag skärpa mig.
Alla dessa tankar
Förstör till och med min fantasi
Jag hade tråkigt så jag improviserade lite med gitarren. Fick ut en text av det och det går så här. Det kommer direkt från mina tankar. Är dessutom en true story.


Det var en sommarkväll
Då jag träffade en vacker tjej.
Men enda sen dess har jag undran
Om hon gillar mig
Alltid samma tanke
Men för fan nu ska jag skärpa mig.
Alla dessa tankar
Förstör till och med min fantasi

Jag promenar upp på jordens topp
Och väntar på ett tecken
Som jorden kan förstå
En känsla som denna
Är något jag aldrig får
Så jag hoppas på
Att du är den för mig

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh så fin text! Du är helt otroligt bra på att skriva måste jag säga (a)

2010-08-26 @ 17:13:03
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0