Jag är din bäste vän!

Jag ville skriva en inlägg om naturen, men det gör jag sen. Igår så tråkade jag på kvällen sen ringde skogsmullen. Han ringde och sa, "Kom hit och spela toy story för mig". Så jag gjorde det. Och under hela kvällen jag var där så frågade han heeela tiden om jag kunde spela den igen.... Jag tror att han gillar den låten. Men han har inte fel, den är sjukt awesome och måste vara en av dem roligaste låtarna jag någonsin spelat och sjungit. Hiyååh!

Jag funderar på att skriva en liten berättelse här @ min blogg. Yeah, jag ska typ det. Eftersom jag kommer skriva på Svenska så kommer jag inte vara så seriös med den. Anywaysssss PEACE<3

Kommentarer
Postat av: Kim Dal

1. Inte okej att kalla mig skogsmullen! :(

2. Vill haaa en studio version av låten plx... originalet suger!

2010-08-11 @ 20:05:07
Postat av: Juliaa

Sv; Njaa.. detvar inte SÅ gott som det såg ut att vara :o

2010-08-12 @ 01:19:40
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0