Hur ska jag klara av detta?

Jag har för många idéer på noveller, böcker, berättelser, filmer, serietidningar ETC: Hur fan ska jag kunna skriva klart en jävla novell på 10 sidor?.... För helvette, inatt kom jag på en idé jag hade för två år sedan. Och nu under middagen fick jag veta massa läskiga saker som går inom familjen. Min bror kan t.ex se döda människor, venne om han hallucinerade men jag blir iaf inspirerad. Eller kan jag skriva tre olika? Fan, det var ju ändå bra. Kan göra ett schema. tre timmar/dag på varje novell. Sen en sida/timme. Det låter bra!!!! PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: barajulia

Sv; Aha, najs :D haha 10 sidor är väl inte mkt? :O

2010-08-22 @ 01:09:31
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: barajulia

SV; Aha.. men du, det hade låtit bättre med typ 1000 sidor.. fast det tar väl sin lilla tid.. :/

2010-08-22 @ 10:30:40
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0