Fight to preserve


Ärligt, vad är det som händer med våran planet? Inser vi inte hur förstörd den är? Efter jag såg denna video så tänkte jag bara på att allt det där kommer sen att försvinna på grund av oss! Detta är den mest fascinerande dokumentären jag någonsin har sätt. Om man inte har någon medkänsla för jordens varelser så är man död på insidan. Hjälp den lilla mängden som bryr sig om vad som händer och bli miljövänlig, jag förstår inte folk som bara tänker på våran generation. Tänk på den nästa, och den efter det, och den efter det! Hur kommer deras liv att se ut? Ja, den kommer nämligen vara skit kass på grund av OSS!
-
Jag blev inspirerad av denna dokumentär och jag har bestämt mig för att vara mer miljövänlig. Och jag hoppas att ni bestämmer er för samma sak. Om inte, så kan ni dra åt helvette! Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Alla bilder är från filmen "Nowhere Boy" :) Kramar!

2010-08-04 @ 23:14:05
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Josefin

svar: Den är bra också! Handlar om John Lennon typ :) Jag har faktiskt sett den, och inte bara en gång, hehe :) Kramar!

2010-08-05 @ 12:51:07
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0