"Dödlig skugga"

Åh, frihet. I heart thee.
Kom nyss hem från säsongens första träning.. Vilka sjuka räddningar jag bjöd på. Som om jag aldrig varit borta från Innebandyn. Är dock lite besviken på att X3M inte komma tillåta mig att använda min rosa mask och min, planerade, babyblåa tröja med rosa tryck i år... Lär ju klaga liite.. Men jag lägger till min rosa mask som tillägg så jag kan använda den.. Men tröjan blir lite svårare, kanske ett tryck med "X3M"?
´
Har dock bestämt mig för att skriva en novell, och det blir en deckare! Jag har bestämt namnet på novellserien jag har planerat att göra, och namnet blir "Dödlig skugga".
´
Den kommer öppna med att en lokal hjälte har blivit kidnappad. Men exakt ett år tidigare räddade hjälten en flicka, 10 år, från att drunkna. Kidnapparen lämnade ett pussel på brottsplatsen och ett timer, som är ställd på tre timmar. Polisen misstänker att pusslet är ett tecken på vad som kommer hända där på och då tiden går ut så är leken slut.
´
Låter lite som en kliché, men har inte tänkt så mycket på det där än. Har inte bestämt karaktär än. Men det kommer ska du se. Nu ska jag göra en tankekarta, och sedan börja skriva första delen av "Dödlig skugga"
´
Snälla, lolla inte.

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Haha är det fakta? :)

Hahahha, kan inte hjälpa det ju (a) men du får skynda på med skrivandet ;] Hahhahahah det lät ju awesome! xD Men konstigt också (a) Visar att du har väldigt bra fantasi i alla fall :)



Inte? Du borde ha det, men det kanske inte är något man kan bestämma :) Åh vad kul! :D Går det ens att bli bättre? (a) Haha :D



Förresten så var din idé om novellen grymt bra, det lät som en riktig bok skriven av en proffsförfattare(a)



Slutsats, du är grym på att sjunga, du spelar gitarr värsta bra, såg även att du kunde spela munspel (med den där snygga ställningen xD), du skriver hur bra som helst och har nog världens konstigaste och bästa fantasi :D



Oopsie, lång kommentar (a)

2010-08-15 @ 22:23:12
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: barajulia

SV; Haha true! Sexigt med rosa tröjor hörru!

2010-08-15 @ 22:32:48
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: barajulia

SV; Haha det måste du bara lägga upp! :D

2010-08-15 @ 22:42:54
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: barajulia

Sv ;Gör så :D

2010-08-15 @ 23:59:42
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv:JA! Gör det :D

2010-08-16 @ 10:10:27
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0