då jag träffade en vacker tjej

ÅH, jag vill ut! Ut och gå, följ med mig snälla?

Jag vill resa jorden runt med min kärlek och spela gatumusik. One man band, hur awesome är inte det? Jag har så jävla tråkigt idag.. Inga planer alls.. Jag kunde inte somna inatt, övertänkande och regnet förstörde allt. Kommer inte ihåg sist jag hade en bra sömn. Väldigt irriterande, min fantasi har dessutom förstörts.
-
Men nu till andra saker: Jag längtar tills jag skaffar en lägenhet. Kommer bli så roligt att få inreda den! Men jag har inge jobb nu, det suger... Blir att skaffa.. BTW, farsan om du läser detta.. Vi måste till Intersport.. Jag orkar inte gå ut ur mitt rum för att säga det till dig, du vet hur jag är.
-
Jason Mraz inspirerar mig så SJUKT MYCKET. Jag är inte bög, men jag älskar honom! Det här skulle vara så sjukt skönt, gå på stan och sjunga. Även om man inte har en bra sångröst, så sjukt satans jävla cepepe mycket befriande det skulle vara!
SAVE PLANET EARTH
http://wwf.panda.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0