Bla bla bla, ingen rubrik

Igår var awesome. Dock så luktar jag RÖK yeah. Ska nog duscha nu. Men fan vad vi sjöng igår helvete calle<3
Varför tog jag inga bilder? Jo, för att jag är ingen sån person.. Skulle det finnas bilder så hade jag lagt upp dem, men jag tar oftast aldrig bilder! HEJDÅ NILS<3
Anyways.. Nu blir det att fortsätta spela och sjunga Overkill av Colin Hay, och sedan duscha! Justja, jag ska också läsa The Amazing Spider-Man.. Jag får inte nog av honom!
Tusen kramar.. LOL.. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: barajulia

Sv; Aww tack! :D

Jaså, vad är det som kunde vara bättre då? ;)

Haha! Jag med! När Stid ba '' Uuuuulf! Du förstör ju golvet!' Haha :D

2010-08-14 @ 14:02:25
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0