Awesome 2

Hade en uuuuuuuunderbart awesome dröm inatt med, synd att jag vaknade nyss. Hade gärna drömt lite till. Mohaha. Men anyways, denna dröm var iaf en värsta Avatar liknande dröm. Drömmen var typ, bra! Alltså verkligen bra. Det jag kommer ihåg känns som att det borde varit en film. Jag har inge annat att skriva här så jag har tänkt berätta lite om hur min dröm var (btw, min fantasi är i spel då jag drömmer):
´
Allt började med ett café med två dörrar. Men såklart så har den säkert mer, men jag såg bara två. Men längst in i cafét så fanns det en dörr som man inte fick gå igenom. Märkligt? Oja. Såklart så skulle jag och mina kompisar testa hur det skulle vara så vi gjorde det. Och vad hände? Vi transformerades till nå konstiga varelser. Dörren var tydligen en portal till en annan värld. Men vad vi inte visste var att det pågår ett krig mellan människor och dem medfödda. Så jag och mina kompisar visste inte vad vi skulle göra. För att det där cafét var inte kvar, men så småningom får vi reda på att den flyttas i ett mönster. Alltså, det har ett schema för när dem byter plats. För om dem medfödda kommer igenom portalen så betyder det trubbel. Lol. Skillnaden mellan människorna transformerade utseende och dem medföddas utseende är att människans hy är blå och ren medans dem medfödda har en olivgrön(aktig) hy. Men anyways... Då vi hade stått där i en ensamhet och inte gjort ett piss så började vi vandra, tills vi stötte på ett gäng av dem medfödda. Ohnoes, tänker ni nu. Men vi har inga vapen så dom gjorde inget, dem kollade bara på oss och sen lät dom oss gå. Men efter det kommer jag inte ihåg vad som hände. Men sen så blev en av mina kompisar korrupt. Och blev paranoid. Han dödade vad som helst. Vi letade iaf efter honom och då fick jag ett SMS? WTF? Men det var roligt för det var du. Men i alla fall, tillslut hittade vi honom, han började avfyra sitt vapen mot oss. Men portalen har gjort så att vi har ett jätte bra sinne för fara och uthållighet. Så vi sprang. FORT. Vi visste inte vart vi skulle springa, men vi sprang åt något håll. Tills vi stötte på cafét. Räddad? tänkte vi. Så vi bestämde för att skynda oss in igenom café dörren. Men den var låst. Vad ska vi göra? Medan så hade våran kompis kommit till oss. Slut på skott. Så att han tar sitt "svärd" och springer mot oss. Men just innan han når oss snubblade han och sprang igenom café dörren. Och cafét försvann kort därpå. Och vi var fortfarande kvar i denna balla värld.
´
Det är de enda jag kommer ihåg. Men det var gaaaaaaaaaaaanska ballt i mitt huvud, måste jag säga!!!!

Kommentarer
Postat av: barajulia

SV; hmm, har du inte sommarlov eller vadå? :o hur gammal är du egentligen? :o

Cool dröm :o själv drömde jag att jag var typ 8 år och gick och rökte i Iran och inte hade några pengar och fick byta saker med dagisbarn :(

2010-08-17 @ 13:43:33
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

allt bra med dig idag? :D

2010-08-17 @ 13:51:45
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

sv; härligt, bara bra med mig :D

2010-08-17 @ 14:11:40
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: barajulia

SV; Haha vadå ledsen gubbe? Vill du inte vara gammal :( du är du 92:a alltså?:O Körkort nästa ju! :D

Haha, jaa drömmar är riktigt roliga ibland :o

ja eller hur, blev lite gladare när jag kom till verkligeheten igen.. :)

2010-08-17 @ 14:26:44
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Har du alltid värsta coola drömmar? Jag som trodde att mina drömmar var speciella, men jämfört med dina är ju mina mesdrömmar...



Förresten, får man fråga vem "du" är, blev nyfiken (a) Haha! :)



svar: Lovar du det? :)

2010-08-17 @ 16:00:03
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Josefin

svar: Måste vara sjukt awesome! :D Du verkar ju typ komma ihåg mycket av dom också (a)



Men du skrev att fick ett sms från någon, och så gjorde du ordet "du" fetstilt (a) :)



Okej, jag tror dig ;)

2010-08-17 @ 16:11:50
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Josefin

svar: Jaa, jag kommer typ ihåg mina drömmar 1 minut sen så glömmer jag bort allt. Inte kul! Jahaa, det kanske det är :)



Hahaha, meeeen. Jag blev ju asnyfiken (a)

2010-08-17 @ 16:18:38
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Josefin

svar: Hahahhahaha vaknade du ett? (a) Hur länge var du uppe igår egentligen? :)



Meeeh, dum du ääär! :]

2010-08-17 @ 16:27:10
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0